Aankomst in Phnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Aankomst in Phnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Aankomst in Phnom Penh

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

08 Juli 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Vandaag hebben we Thailand verlaten.Met de taxi naar het vliegveld op naar Cambodja.Papa en mama vonden het wel weer spannend,ik niet zo,want ik had de nintendo en mijn knuffels.
In Phnom Penh moesten we betalen om het land in te komen.Jippie,ik heb een mooie sticker in mijn paspoort gekregen.
Buiten stonden allemaal mensen met naambordjes te wachten,wij zochten de onze.Gelukkig was die erbij: Henri and family stond erop.Meneer Ben Wee bracht ons naar het hotel,The Billabong.
Ik mocht even oma bellen en toen ben ik met papa het zwembad ingedoken.Gatver dat was zout water.
Loempiaatjes gegeten terwijl we keken naar de 1e heftige regenbui die we meemaken.
Mama vindt Cambodja een stuk primitiever,sobere hotelkamer,ranzig straatje,maar ach je moet er iets voor over hebben om over de Killing Fields te lopen,maar dat is voor morgen.Welterusten!

  • 08 Juli 2012 - 13:39

    Oma En Opa Bongaerts:

    Hoi Anna,
    Oma heeft je net nog aan te telefoon gehad. Dat vonden wij heel erg fijn. Zo konden wij je stem ook nog eens horen.
    Wij zijn benieuwd wat jullie in Cambodja weer allemaal zullen meemaken. In elk geval hebben ze daar ook lekker loempia's.........en regen!
    We wachten met spanning jouw volgende bericht af.
    Groetjes.

  • 09 Juli 2012 - 06:18

    Wilmie:

    Het eten ziet er in ieder geval goed uit da's ook belangrijk ;)
    Ik vind het ook wel spannend want ik ben héééééééé'l benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen in Cambodja :) :)

    Ik wens jullie een hele fijne tijd daar,
    groetjes Wilmie :D

    p.s. Zeg Anna hoeveel van die mooie jurken zitten er wel niet in jouw koffer??????

  • 09 Juli 2012 - 07:06

    Nicole:

    hoi anna,

    ik ben toch wel jaloers op je hoor! wat jij allemaal meemaakt en allemaal ziet....pffff...

    Ik ben benieuwd of je ook in cambodja zulke leuke dingen mee maaket en dat je ons die verhalen dan weer vertelt. Ik blijf je verhaaltjes lezen!!

    Groetjes

  • 09 Juli 2012 - 07:56

    Sarina:

    Hoi anna, en de rest,

    Spannend hoor allemaal weer een nieuw avontuur,en wel fijn dat je je nintendo hebt zodat je niet hoeft te vervelen als je even moet wachten.en pa en mama eindelijk in cambodja hoop dat het net zo mooi en indrukwekkend,is als wat jullie verwachten. Gr duncan,caitlin,linsey sarina en pat

  • 09 Juli 2012 - 08:39

    Tanja:

    Lieve Anna,
    Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen in Cambodja! Wij wensen jullie daar veel plezier toe. Stiekem zijn wij wel een beetje jaloers hoor! Hier regent het namelijk alweer en is het koud. Wij hebben trouwens ook nog een leuk nieuwtje uit Bemmel: Lieke heeft vrijdag haar zwemdiploma gehaald! Ze is erg blij en supertrots!
    Geniet nog lekker van jullie tijd in Cambodja en wij kijken uit naar het volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 28654

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: