floating village - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu floating village - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

floating village

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

15 Juli 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

vandaag is de laatse dag in siem reap.
papa en ik zijn op de boot gegaan
naar een drijvend dorp op de rivier
Tonlé Sap.mama ging niet mee want
mama voelde zich niet zo lekker.er woonde mensen op het water.we hadden ook een school gezien en een weeshuis.
in dat weeshuis had ik knuffels uitgedeeld.ze waren er blij mee.er waren zelfs kinderen aan het vissen met een groot net op een bootje.we waren veder gegaan en we gingen naar een soort musemen waar ze vissen hadden en je mocht ze voeren dat heb ik gedaan.er waren ook krokodillen die zaten in een hok.er was zelfs krokodillenhuid.je kon ook naar boven dat had ik gedaan en papa ook.en we gingen weer terug naar de boot.we gingen naar de tuktuk van lee meng.tot het volgende verslag uit phnom penh.
groetjes Anna.

  • 15 Juli 2012 - 17:33

    Oma En Opa Bongaerts:

    Dag Anna, de laatste dag in siem reap: wat vliegt de tijd! Wat goed dat je nog even wat knuffels hebt uitgedeeld, want de kinderen in een weeshuis heben toch al zo weinig. Wij nemen aan dat je Uffer zelf gehouden hebt.
    Die krokodillen die jullie hebben gezien, moesten die huilen? Ze zeggen weleens dat die van die grote tranen hebben; klopt dat?
    We zijn erg benieuwd naar jullie avonturen in Phnom Penh.
    Groeten!

  • 15 Juli 2012 - 20:47

    Wilmie:

    Jeetje alweer een ervaring rijker, een drijvend dorp dat lijkt me een raar gezicht. Wel te hopen dat die mensen kunnen zwemmen.
    Jammer dat mama niet mee kon :( maar gelukkig hebben jullie de foto's nog ;)
    Hopenlijk is mama morgen weer fit want dan kunnen jullie weer met z'n drietjes op avontuur :) :)
    Ben benieuwd naar wat je dan weer te schrijven hebt.

    Groetjes Wilmie :D

  • 16 Juli 2012 - 01:15

    Mama:

    mama voelt zich nu stukken beter,maar veel avontuur gaan we niet meer beleven.Vandaag staat de 5,5 uur lange taxirit weer op het programma.Morgen de vlucht naar Bangkok en dan woensdag ......................Ook hier hebben Anna en ik veel zin in.
    We hebben genoten van alle reacties op de verhaaltjes.Vooral Anna vroeg iedere ochtend of er al reacties waren.Tot gauw iedereen en we zullen de zon meenemen!

  • 16 Juli 2012 - 08:00

    Lieke:

    Lieve Anna,
    Ik vind het heel lief dat jij jouw knuffels hebt gegeven aan de arme kinderen! Ik vind het heel leuk dat je weer bijna naar huis komt. Zullen wij dan nog samen een keertje spelen in de vakantie? Vind jij het ook fijn om naar huis te gaan? Of vind je het jammer en zou je nog wel in Cambodja willen blijven?
    Liefs Lieke

  • 16 Juli 2012 - 08:02

    Tanja:

    Goede reis terug en tot gauw!
    Liefs van ons,

  • 16 Juli 2012 - 08:51

    Nicole:

    een hele goede terugreis !!

  • 16 Juli 2012 - 12:22

    Opa Jan:

    Nu is het wel genoeg geweest wat je allemaal gezien en gedaan hebt,kom nou maar naar huis.Als je thuis bent kun je nog alles vertellen.
    Groetjes van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 28594

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: