Weer thuis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

18 Juli 2012 | Nederland, Kronenberg

We zijn weer thuis.

Nog even de laatste dag in Phnom Penh.
We moesten nog tot 15.00 de tijd vol maken,want dan zou Mr. Ben Wee ons op komen halen om naar het vliegveld te brengen.Ik heb eerst nog lekker gezwommen met een nederlands meisje.Dat vond ik erg leuk.
Mama kwam op het idee om nog een rondje met de tuktuk te gaan maken.Ze wilde nog graag het independance monument zien.De tuktuk chauffeur vroeg er 8 dollar voor,dit vond papa veel te duur.Papa vroeg aan de meneer of hij schoenen wilde.Dat wilde hij wel,dus voor 4 dollar en papa's oude schoenen konden wij mee.Mooi monument zeg,was helemaal afgedekt met groen zeil,haha de chauffeur moest er ook erg om lachen.Wel hebben we de Mekong goed gezien,precies op het punt waar deze grote rivier bij de tonle sap rivier uitkomt.We hebben nog lekker gegeten in het winkelcentrum en toen nog even in het hotel geweest.Daar stond de tuktukchauffeur weer en hij had zijn nieuwe schoenen al aan!
De vlucht naar Bangkok was een heel avontuur.We moesten landen tijdens een flinke onweersbui en mama kotste haar pizza van die middag helemaal uit.Weer een ander hotel voor maar 1 nachtje.Het bleef maar onweren en toen viel de stroom ook nog uit.Gelukkig kwam het snel weer goed.
En toen die vreselijke lange terugreis.Mama en ik zaten samen en papa werd heerlijk verwend in de businessclass.Vannacht mag ik nog 1 keer tussen papa en mama in liggen voor de gezelligheid,want dit hebben we zo 18 dagen gedaan.Ik heb een hele leuke vakantie gehad,maar na totaal 6 vluchten,1 helikoptervlucht en 2x 350 km in de taxi,wil ik ef thuis blijven!

  • 18 Juli 2012 - 19:23

    Luca En Milan:

    Hoi Anna!

    Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wij snappen goed dat je nu wel even klaar bent met reizen. Jullie hebben wel een geweldige tijd gehad! Groetjes aan papa en mama!

  • 18 Juli 2012 - 20:01

    Wilmie:

    Ik geloof best dat het fijn is om na zo'n lange vakantie en zoveel gereis weer thuis te zijn ;)
    Ik heb van jullie verhalen genoten en vind het eigenlijk wel jammer dat er nu een einde aan komt :(
    Ik wilde nog ff het einde van het verhaal lezen want ik heb morgen geen tijd meer om te lezen want dan ga ik op vakantie :P

    Tot ziens en groetjes van Wilmie :D

  • 19 Juli 2012 - 09:23

    Tanja:

    Welkom thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 28589

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: