Terug in Phnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Terug in Phnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Terug in Phnom Penh

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

16 Juli 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

We zijn weer terug in hotel The Billabong in Phnom Penh.We hebben weer 5,5 uur in de taxi gezeten.
Mr Ben Wee heeft deze keer een andere route genomen.Wauw wat een avontuur,10 km onverharde weg.We werden helemaal door elkaar geschud,ik vond het lachen man.De koeien liepen gewoon naast ons.Speciaal voor papa heeft hij even gestopt in het spinnendorp Skun.Mama en ik bleven in de auto met de deur op slot.Eindelijk heeft papa zijn foto's .
In The Billabong werden we toegezwaaid door de tuktuk chauffeurs die ons herkenden en de baas van het hotel zei ook hallo,leuk ons weer te zien.
We hebben hier weer lekker gegeten,ik had kip met cashewnoten en rijst.
Morgen gaan we zwemmen en dan met het vliegtuig naar Bangkok.Groetjes Anna

  • 16 Juli 2012 - 13:40

    Sarina:

    Ieuwwww wat een vieze spinnen! Ik.zou ook in de auto blijven zitten,heeft papa ze nog wel gegeten ? Dus nu op de terug weg nog even een paar avontuurtjes mee pikken, veel plezier nog!

  • 16 Juli 2012 - 20:35

    Oma En Opa Bongaerts:

    Hoi Anna,
    Goh, wat hebben jullie een geluk. Heerlijke spinnen, die hebben ze hier niet. Kun je die rauw eten of moeten die gebakken worden. Jammie jammie, wat heerlijk.
    Kun je voor ons 2 porties meebrengen? Vries ze maar in dan blijven ze wel goed.
    Verder echt genoten van die lange taxireis van 5 1/2 uur?
    Je zult wel moe zijn.
    We zijn benieuwd wat jullie morgen weer mee zullen maken.
    Groeten!

  • 16 Juli 2012 - 21:50

    Wilmie:

    Geen betere spin dan een dooie spin :P
    Heeft papa alleen foto's gemaakt? Hij zal ze toch ook wel geproefd hebben :(
    Nou geef mij maar kip met cashewnoten hmmmmm :D daar word ik wel blij van.
    Dit is echt papa's droomwens, maar die spinnen zijn voor mama meer een nachtmerrie (of niet Wendy)
    Goh wat gaat de tijd toch snel, jullie moeten alweer bijna met het vliegtuig terug ;) Als je nog een plekje in je koffer over hebt breng dan maar wat mooi weer mee want hier is het PET.

    Groetjes Wilmie :D

  • 17 Juli 2012 - 07:54

    Moniek:

    Jakkkie, wat eng die spinnen! Ik weet zeker dat mama de deur heel goed heeft dicht gehouden, of niet?? Nou volgens mij zit jullie vakantie er alweer bijna op. Volgens mij heb je wel een supervakantie gehad.
    Ik vond het leuk om jullie verhalen te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 28607

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: