prijsvraag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu prijsvraag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

prijsvraag

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

04 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi,

papa wil een prijsvraag in mijn reisverslag zetten:
zoek bij de bijgevoegde foto de twee toeristen!

Een moeilijke vraag , maar er zal toch wel een slimmerik zijn die de vraag kan oplossen?

Ik zie de antwoorden wel verschijnen.

groetjes Anna

  • 05 Juli 2012 - 04:47

    Anoniem:

    Wat valt er te winnen???

  • 05 Juli 2012 - 07:26

    Nicole:

    ik zie een struisvogel en een giraf !!

    heb ik nu gewonnen?? ik heb echt goed gezocht...

  • 05 Juli 2012 - 13:34

    Wilmie:

    Ik heb goed gekeken, maar kan niets vinden. Ik zie wel twee petten maar kan niet zien wat eronder ziet.
    Misschien moet ik toch nog beter zoeken. Kun je geen hint geven??

    Groetjes uit een zonnig Liessel
    Wilmie :D

  • 05 Juli 2012 - 14:32

    Kim:

    hoi anna

    super cool jouw vakantie. dat zou ik ook wel willen. zoveel dingen mee maken en zien. leuk om dat te horen.
    Ik ga nu elke keer je verslagje lezen.
    Hier thuis is het rustig, ik ben dus wel een beetje blij als jij weer terug bent.
    Maar tot die tijd moet jij vooral genieten ( en papa en mama ook) van deze fantastische vakantie.

    groetjes kim en stijn

    ps: die twee toeristen kunnen goed verstoppertje spelen.

  • 05 Juli 2012 - 15:12

    Opa Jan:

    Die twee toersten Zullen wel niet
    op de foto staan want jullie staan er naar te kijken. Fijn dat jullie nu een rustdag hebben want je hebt al zoveel gedaan. Ook groetjes van Oma

  • 05 Juli 2012 - 17:32

    Klasgenootje Bo K.:

    Ik weet het ! Ik weet het ! Het allerliefste meisje van de HELE kronenberg in het allermooiste roze jurkje, met de allermooiste pet en de allermooiste schoentjes en haar naam is ANNA én haar allerliefste, aller-hard-werkende-postbode van Kronenberg WENDY !!!!!!

  • 05 Juli 2012 - 17:37

    Oma En Opa Bongaerts:

    Gemakkelijk zeg! Natuurlijk zijn de 2 toeristen Pietje en Hammie!
    Je hebt ze goed verstopt in Sevenum. Niemand anders dan wij hebben ze ontdekt!!
    Hebben wij nu ook een prijsje gewonnen? Ja toch?

  • 06 Juli 2012 - 12:48

    Anna Bongaerts:

    Ik vind dat Bo heeft gewonnen,maar mama en papa vinden Nicole. Gefeliciteerd,het was ook errrruug moeilijk!

  • 09 Juli 2012 - 07:03

    Nicole:

    ik heb gewonnen?? dus ik mag me nu een slimmerik noemen?? joehoe !!!!

    eindelijk iemand die zegt dat ik slim ben..hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 28631

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: