DusitZoo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu DusitZoo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

DusitZoo

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

03 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Lang leve de jetlag! Vannacht lagen we met z'n drietjes 2 uur lang wakker.Is toch niet normaal om midden in de nacht te snoepen en een boekje te mogen lezen.
Lekker ontbijt gehad en met de taxi naar de dierentuin.Papa en ik deden onderweg alle roze taxi's tellen.
Ik vond het niet zo leuk in de dierentuin en wilde liever naar het hotel.Hier hadden ze ook een hele rare wc,het leek wel een voetenbadje.Ik moest er van mama boven hangen.Naast de wc stond een emmer water met een kommetje erin.Ik dacht dat ik hierin mijn handen moest wassen,maar ik moest met het kommetje water in de wc gooien,dit was doorspoelen,haha.Toch nog met een treintje geweest en wat dieren gezien.Kippetje gegeten en toen gingen we weer terug.We kwamen langs het paleis waar koning Bhumibol woont,de chauffeur maakte toen een buiging.In de taxi kreeg ik weer genoeg praatjes.Mama zegt dat ik nog even moet wennen in Thailand.Nog lekker gezwommen en heerlijk gegeten.Ik had zelf een menukaart en mocht zelf bestellen.Morgen gaan we lekker bootje varen. Ik vind het heel leuk om jullie berichtjes te lezen.Tot morgen!

  • 03 Juli 2012 - 13:54

    Oma En Opa Bongaerts:

    Wat spannend allemaal.... En wat een lekker eten. Nou nou wij moeten dat maar allemaal missen.
    We zijn benieuwd naar je volgende verslag. Trouwens, als je hem ziet, doe dan de groeten aan koning Bhumibol. Je zegt maar dat hij een keer bij ons mag komen logeren...
    Groetjes!

  • 03 Juli 2012 - 16:05

    Opa Jan:

    Bij het hotel kan je lekker zwemmen
    he. opde foto kijk je of je het niet zo jammie vind. Wat denk je mot ik dit allemaal opeten.veel plezier morgen op de boot.
    groetjes van opa en oma.

  • 03 Juli 2012 - 17:16

    Luca & Milan:

    Hey Anna,

    Super gaaf om je verhaaltjes te lezen! Wat een lekker eten heb je uitgekozen. Jammer dat je niet zoveel zin had in de dierentuin maar die zin komt vast wel als de jetlag weg is. Wij vinden die Jetlag ook maar stom ( wel leuk dat je dan 's nachts lekker kunt snoepen en lezen). Heel veel plezier daar. Wij kijken alweer uit naar je volgende verhaaltje.

  • 03 Juli 2012 - 20:26

    Mien Janssen:

    ziet er allemaal goed uit daar. Anna moet wel goed eten anders kun je niet ven je vacantie genieten.Een hele fijne vacantie en uitrusten doen jullie maar als jullie thuis zijn.Geniet er lekker van. groetjes Mien.

  • 03 Juli 2012 - 21:30

    Sarina:

    Wat leuk om je verslagen te lezen,maar wat een gekke wc hebben ze daar,dat zal wel ff wennen zijn,is het eten een beetje lekker,het ziet er wel heel lekker uit hoor!veel plezier morgen op de boot,en wa
    nneer gaan jullie met de helicopter? Ik wacht op het volgende verslagje xxx

  • 04 Juli 2012 - 09:49

    Anna:

    Het eten is kei lekker hier,thuis vind ik rijst vies en hier eet ik het als ontbijt!
    We gaan in de helikopter als we in Cambodja zijn Sarina!

  • 05 Juli 2012 - 13:30

    Wilmie:

    's nachts snoepen en lezen, 's morgens rijst bij het ontbijt en dan zo'n rare wc,
    wat een gek land is Thailand toch maar toch wel leuk of niet dan?
    Veel plezier nog daar en misschien zie je nog wel meer vreemde dingen.

    Groetjes Wilmie ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 28657

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: