1e dagje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu 1e dagje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

1e dagje Bangkok

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Poeh,poeh,wat was dit een lange reis.Ik vond er niks aan en "kon geen oog dicht". Mama kon ook niet slapen.
Toen ik eindelijk in slaap was gevallen kwam het ontbijt al.Dit ging er bij mij ECHT NIET in,er kwam alleen vanalles uit.
Snel met de taxi naar het hotel,gelukkig konden we meteen naar onze kamer,wauw....die is mooi.Ik heb mijn spulletjes al een mooi plekje gegeven. Papa en ik gingen even naar de winkel en mama ging naar bed.Met zijn alle nog 3 uurtjes geslapen en toen mocht ik eindelijk zwemmen.Naar een restaurantje had ik echt geen zin meer....,maar ik MOEST eten van papa en mama.Nou, die Thai kunnen ook heerlijke pizza bakken.
Nu lekker met zijn allen naar bed,want 1 nacht overslaan is best vermoeiend.
Groetjes van Anna

  • 02 Juli 2012 - 12:48

    Sarina:

    Gelukkig veilig aangekomen,maar wel erg vermoeiend zo te lezen,ik hoop dat jullie een.hele fijne vakantie hebben,met heerlijk eten en veel mooie dingen kunnen bekijken!

  • 02 Juli 2012 - 13:44

    Oma En Opa Bongaerts:

    Nou nou Anna......toch maar wat eten hoor! Het blijft spannend om van jou te horen hoe het allemaal verder gaat.
    PS
    Jouw gymtas heeft oma gemaakt.
    Groeten en tot we weer wat van je kunnen lezen in dit verslag.

  • 03 Juli 2012 - 10:12

    Oma Truus:

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    De foto,s waren heel mooi.
    Groetjes van ons.
    Oma Truus.

  • 03 Juli 2012 - 12:12

    Tanja:

    Hallo luitjes, jullie eerste deel klinkt erg vermoeiend! Hopelijk zijn jullie inmiddels lekker uitgerust en kunnen jullie nu gaan genieten van al het moois om jullie heen. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 28657

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: