Nog 12 nachtjes - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

19 Juni 2012 | Nederland, Kronenberg

Nog 12 nachtjes en dan gaan we op vakantie.Ik heb er veel zin in.Eerst gaan we naar Bangkok en hopelijk gaan we dan ook weer naar het Lumphini Park,want daar vond ik het de vorige keer zo leuk.Gelukkig hoef ik niet weer naar de tempels,want daar was het zoooooooooooo heet.
Ook gaan we naar Cambodja,maar ik ga echt geen spin eten,papa misschien wel.....
Het meeste kijk ik uit naar de helikoptervlucht boven Angkor Wat.

Groetjes van Anna

  • 19 Juni 2012 - 09:37

    Nicole :

    hoi Anna,

    een hele fijne vakantie en ik zal hier blijven volgen wat je allemaal doet.
    Ook pappa en mamma een hele fijne vakantie en geniet ervan.

    Groetjes,

    Nicole,Mario en Lars

  • 19 Juni 2012 - 10:43

    Tanja:

    Lieve Anna,
    Fijn dat je al kan gaan aftellen! Voordat je het weet is het al weer zover! Wij gaan zeker jullie verhalen volgen op deze site. Leuk idee!
    Liefs Tanja

  • 19 Juni 2012 - 11:53

    Bo Roos Yvonne John:

    Lieve Anna, wij wensen jou en pappa en mamma een heeele fijne vakantie! Jammer dat je nog eventjes moet wachten. Geniet van alles en we zullen af en toe lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. Groetjes!!!

  • 19 Juni 2012 - 19:08

    Opa En Oma Venlo:

    Ik moet je dan wel nog eerst naar
    het vliegveld brengen. Groetjes.
    Opa.

  • 20 Juni 2012 - 12:05

    Silvia Schoofs:

    Ha Anna, een hele fijne vakantie daar in het verre Bangkok en Cambodja.
    Let je wel een beetje op je moeder want die is denk ik wel aan vakantie toe.
    Veel zien en af en toe rusten en dan lekker genieten van iets lekkers, of hebben ze daar alleen maar rare dingen zoals, gefrituurde spinnen en gebakken kakkerlakken.
    Ik blijf je volgen en ben nieuwsgierig naar je reisverhalen. gr.

  • 29 Juni 2012 - 20:49

    Luca & Milan:

    Hallo Anna,

    Wat ga jij een spannende reis maken! Ik ( Luca) ben ook al een keertje in Bangkok geweest. Erg leuk. Ik hoop dat jullie een leuke tijd gaan hebben in Bangkok en Cambodja. In September gaan wij naar Vietnam. Tot die tijd gaan wij eerst genieten van jullie avontuur en alvast wat boekjes lezen en plaatjes kijken voor ons avontuur! Groetjes en een hele goede reis!

  • 30 Juni 2012 - 11:19

    Oma En Opa Bongaerts:

    Dag Anna, wij wensen jou een hele fijne vakantie. Geniet er maar van, samen met mama en papa.
    Wij letten goed op Pietje en Hammie en zullen ze af en toe loslaten en weer vangen!
    Tot woensdag 18 juli a.s.

  • 01 Juli 2012 - 20:03

    Moniek:

    Hoi Anna, ik weet niet of je er al bent maar is alles goed gegaan met vliegen? Of moest je de hand van mama vast houden...ha ha. Een hele fijne vakantie, je gaat veel zien had ik van mama gehoord. En ik ga jullie verhalen lezen. Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 28650

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: