onze laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu onze laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

onze laatste dag

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

31 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

We zijn gisteren na n vermoeiende reis weer terug in Bangkok.Weer n ander hotel en ik mag weer lekker bij papa en mama in bed slapen.Eindelijk gingen we naar n speeltuin in Lumphini park,ik kreeg van n jongetje broodjes om mee de vissen te voeren,dit vond ik erg leuk.t Jongetje ging ook naar de speeltuin.Overal in t park waren mensen aan t sporten,aerobic op muziek,lachen man.Om 18.00 kwam er uit de luidsprekers muziek en alle mensen gingen stilstaan en luisteren.Wij moesten dat ook.( volkslied,iedere dag om 8.00 en 18.00).
's avonds weer lekker naar McDonalds geweest,toen lekker slapen.
Vanmorgen met de taxi naar de boot,we gingen over de rivierde Chao Praya naar n hele mooie tempel( wat Arun),mama mocht niet naar binnen,want ze had blote armen,ze moest n rare thaise doek om en de schoenen uit.Weer met de boot naar n tempel,(wat Pho),hier lag n megagrote gouden Boedha,wauw........
Toen wilde ik niet meer,het was zo heet en ik wilde alleen maar gaan zwemmen.Vette pech voor papa en mama,die nog graag naar China Town hadden gewild.In t hotel hebben we pizza gegeten en toen lekker gezwommen.Weer even naar t Lumphinipark geweest,hier kregen we n flinke regenbui en toen we aan t schuilen waren,zag mama n kei grote varaan lopen,recht op ons af,met n super lange tong.Die leven daar gewoon.
Toen weer terug naar t hotel,nog even n spelletje doen en dit verhaaltje schrijven.Morgen weer naar huis,daar heb ik super veel zin in,spelen met Kim en Stijn,maar eerst Pietje ophalen.
Dit was dus mijn laatste verhaaltje,ik kan niet wachten iedereen weer te zien.Ik vond t kei vet in Thailand!
Dikke kus van Anna

  • 31 Augustus 2010 - 12:26

    Opa En Oma Bongaerts:

    Maar Anna, wat maak jij toch allemaal leuke dingen mee. Wel goed onthouden he, want je moet dat allemaal nog maar eens uitgebreid aan ons vertellen, zo gauw je weer terug bent.
    Pietje, wacht ook op jou. Wij hebben hem alle reisverslagen voorgelezen. Je kon aan hem zien dat hij het allemaal begreep. Hij moest erg lachten. Het is echt geen stom konijn hoor!
    Nou, dit was het weer. Wij hopen dat we je gauw weer zien.
    Tot binnenkort. Doe je ook de groeten aan Mama en Papa?
    Groetjes,
    Opa en Oma Bongaerts

  • 31 Augustus 2010 - 21:27

    Luca:

    Hallo Anna,

    Jij kent mij niet, maar mijn papa en mama kennen jou mama wel. Ik ben dit jaar ook in Thailand geweest. Wat heb je mooie dingen gezien! Die liggende boedha heeft echt grote voeten, vindt je niet? En rijden op een olifant is echt spannend. Ik hoop dat jullie het net zo leuk gehad hebben als wij! Een hele goede terugreis, ga maar lekker slapen dan ben je veel sneller thuis!

    Kusje van Luca

  • 01 September 2010 - 09:46

    Tanja:

    Welkom thuis Anna!
    Wij hebben genoten van jouw mooie verhalen! En nu lekker uitrusten en weer spelen met jouw vriendinnetjes! Ook niet verkeerd, toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 28678

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: