dag 6 kanchanaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu dag 6 kanchanaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

dag 6 kanchanaburi

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi,hoi

Nog steeds zijn we aan de River Kwai,gelukkig ietsje minder heet vandaag.
Gisteren zijn we in t stadje geweest,pfffffffffff veel te heet,ik mocht n cadeautje uitzoeken en koos n mooie kikker voor in t zwembad.
Gekke mensen hier,ze koken op straat ,de meeste hebben niet meer dan 5 tanden in de mond en ze kijken me allemaal aan.Sommige staren naar me lachen en noemen me baby, she is lovely.ook willen ze foto's van me maken.Ik begin er aan te wennen,als ik n Thai met camera zie,ga ik vast stilstaan en lachen.Papa en mama zeggen dat ik er centjes voor moet vragen,dan wordt ik rijk.
We gingen ook naar de Bridge,daar zag ik n treintje en daar wilde ik in.papa kocht n kokosnoot en n rietje,al drinkend uit de kokosnoot reden we met de trein over de brug.Kei leuk man!
Ik ken ook al een beetje engels,applejuice en strawberry ice.
Vandaag lang weggeweest naar de Hellfire Pass,iets heel belangrijks van de oorlog.
In t museum wilde ik de film zien,maar mocht maar n stukje van papa en mama,omdat t heel zielig was.We konden zien hoe de gevangene de t treinspoor moesten maken.We gingen nog lopen in t bamboebos.Daarna bracht de taxi ons nog naar n mooie waterval en de trein.
We gingen n stukje over de death railway.De trein leek wel n trampoline.Eindelijk gingen we terug naar t vakantiehuisje waar ik kon zwemmen,er zijn hier ook andere nederlandse kindjes,dat vind ik wel gezellig.
Nog 4 nachtjes en dan kom ik weer naar Kronenberg,dat vind ik ook wel weer leuk,dan kan ik alle foto's laten zien.
groetjes en n dikke kus van Anna.

  • 28 Augustus 2010 - 12:43

    Loraine Vorstermans:

    Hee Anna
    Wat een leuke verhalen zeg! Zo te horen bevalt het jullie wel. :D
    En je hebt al op een olifant gereden, leuk hoor! Ik was er alweer vanaf gevallen denk ik. En je kent al een beetje engels, goed man!
    Ik mis je wel hoor! 't Is zo stil hier in Kronenberg.
    Geniet nog van je vakantie, 'k ben benieuwd naar de foto's :)
    En de groetjes aan papa en mama!

    Liefs, Loraine

  • 28 Augustus 2010 - 17:48

    Jenny:

    fijn dat je het leuk vindt.
    Het zal een hele indruj op je laten denk ik, misschien nu nog niet maar als je later groot bent denk ik wel.

    Liefs Jenny, groetjes aan pappa en mamma

  • 28 Augustus 2010 - 20:55

    Opa En Oma Bongaerts:

    Hoi Anna, je blijft ons verrassen met je mooie avonturen. Wij worden zo wel erg nieuwsgierig naar de foto's die jullie hebben gemaakt.
    Wel vragen wij ons af of ze daar in Thailand ook frietjes met mayonaise hebben en lekkere frikandellen? Of eten jullie veel vis? Vertel het maar eens in je volgende verslag.
    Groetjes,
    Opa en Oma Bongaerts

  • 29 Augustus 2010 - 12:23

    Wilmie:

    Hoi Anna keileuk wat jullie allemaal meemaken, geniet er maar met volle teugen van want als je weer terugbent zul je merken dat het hier weer keisaai is. Doe de groeten aan je papa en mama en ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal.
    Houdoe, Wilmie xxx

  • 30 Augustus 2010 - 10:04

    Sarina En De Rest:

    Hoi anna,en paps en mams.

    Wat leuk zeg allemaal,het is wel een heel groot avontuur he voor jou!Ik denk dat dunci en wij natuurlijk ook, de foto,s heel leuk zouden vinden... tot snel en nog heel veel zwem en vakantie plezier.

    groetjes van ons 5

  • 31 Augustus 2010 - 10:28

    Tanja:

    Lieve Anna, Wat maak jij toch spannende dingen mee! Wij zijn erg benieuwd naar de rest van jouw verhalen en naar jullie foto's. Groetjes aan papa en mama en wij zien jou gauw weer. Veel plezier voor de laatste dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 28670

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: