Dag 2,Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Dag 2,Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Dag 2,Bangkok

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

24 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Jippie ik ben in Thailand!
Wat moesten wij lang in t vliegtuig zeg,ik wilde helemaal niet slapen en toen ik lekker op papa en mama lag te slapen werd ik na 3 uurtjes alweer wakker gemaakt,ontbijt!
Om 2 uur 's nachts, echt niet,slapen wil ik.Gekke mensen.( lokale tijd 7.00,maar daar zaten wij nog niet in)
Gisteren waren we allemaal brak,van n hele nacht overslaan,mama was er misselijk van,maar ik,ik ging gewoon door,lekker zwemmen en lekker met papa naar t restaurant.
Heerlijk geslapen 'snachts.
Vandaag met de taxi naar t paleis van de koning geweest ( Grand Palace)
Wauw wat heeft die man veel goud en wat is t hier toch heet.Papa en mama zeuren steeds dat ik moet drinken,oke dan........
Nog met de tuk-tuk geweest,maar die bracht ons niet daar,waar papa en mama gevraagd hadden,sukkel.
Dan maar weer met de taxi naar t hotel,lekker zwemmen en toen eten bij MMMMMMMMMMMMMMMMMMcDonalds!
Zo moe,alweer lopen,papa en mama regelde gelukkig n tuk-tuk,want ik kon echt niet meer.
Morgen gaan we naar Kanchanaburi,we zouden met de trein gaan,maar omdat t te heet is,kiezen we n airco bus.
Nu ga ik lekker slapen.
Groetjes Anna

  • 24 Augustus 2010 - 15:30

    Opa En Oma Bongaerts:

    Hoi Anna,
    Lekker veel drinken en regelmatig slapen is erg goed om fit te blijven op de vakantie! De eerste dag zit er zo op he? Wij zijn erg benieuwd naar de volgende dagen; heerlijk warm en zonnig zal het er zijn.
    Maak ook maar leuke foto's met je eigen fototoestel; dat heb je toch meegenomen?
    Wel oppassen dat je niet van een olifant afvalt, want die beesten zijn erg groot hoor!
    Doe je ook de groeten aan mama en papa?
    Hoije,
    Oma en Opa Bongaerts.

  • 24 Augustus 2010 - 16:16

    Lieke:

    Dag lieve Anna,
    Heb je al een olifant gezien en zijn er bij jullie ook ijsjes?
    Dikke kus van Lieke! Ik mis jou wel hóór! Kom je gauw weer bij ons spelen?

  • 24 Augustus 2010 - 17:10

    Tanja:

    Hallo Anna,
    Wat heb jij al veel meegemaakt zeg! Wij zijn wel een beetje jaloers hóór! Veel plezier de komende dagen. Wij zijn benieuwd wat je dan weer gaat beleven. Groetjes uit Bemmel!

  • 25 Augustus 2010 - 10:05

    Mila En Luna:

    Hoi Anna!

    Was het leuk in de bus naar Kanchanaburi?
    Jij boft even met dat mooie weer! Dan kun je lekker zwemmen he? Wat gek dat ze daar ook een McDonald hebben zeg: lekkere frietjes!!!!!
    Veel plezier nog daar!

  • 25 Augustus 2010 - 17:02

    Opa.en Oma:

    Tanja was bij ons toen je
    smsje kwam. ik hoorde dat jullie in het paradijs waren. geniet er van.groetjes van opa
    en kusjes van oma truus.

  • 25 Augustus 2010 - 20:09

    P,s,d,c,l:

    Jullie hebben het dus prima naar jullie zijn,wel heet he daar in thailand,maar wij hebben regen hoor! dus geniet maar van het zonnetje.en nog heel veel plezier ik hou het in de gaten.
    xxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 28669

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: