dag4 Kanchanaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu dag4 Kanchanaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

dag4 Kanchanaburi

Door: AnnaBongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

26 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo,daar ben ik weer.
Nog altijd bloedheet hier,maar wat hebben ze hier n fijn zwembad zeg,eigenlijk wil ik er niet meer uit,maar ja papa en mama vinden dat maar saai en dus moet ik ook mee saaie dingen met hun doen.

Gisteren eerst met de taxi,toen de bus en toen met n gek soort taxi naar ons vakantiehuisje aan de River Kwai.Wauw wat n mooi huisje.Lekker garnalen gegeten met papa en loempiaatjea van mama gesnoept.Bij t restaurantje zijn kei veel hagedisjes,na t eten zat t hele plafond vol!Grappig hoor.
Tja slapen hoort er ook bij,maar dat doe ik liever niet,dan verlang ik naar huis om met mijn vriendjes te kunnen spelen.Goed dat papa en mama n trucendoos mee hebben genomen,als die leeg is,slaap ik.
Vandaag weer met n ander soort taxi naar de olifanten geweest,er was ook n baby olifantje,wat n schatje.
Toen gingen we eindelijk op n olifant rijden,spannend zeg!
Ook gingen papa en ik mee in de rivier (Kwai) om de olifant te wassen,dit vond ik n beetje eng,toen mocht ik eraf.Mama durfde niet en maakte n filmpje van ons.
Eigenlijk zouden we daar ook nog eten,maar mama voelde zich ziek,van de warmte,gelukkig was ze snel beter en gingen we treug naar t huisje,waar ik kon zwemmen.
Ik mis iedereen ook e vind t leuk dat jullie mij mailtjes sturen.
Dikke kus van Anna,oh enne ook van papa en mama.

  • 26 Augustus 2010 - 11:08

    Bo Kessels:

    Dag lieve Anna,
    wat heb jij een spannende vakantie, zeg!
    Ik wil weer heel graag met je spelen op school of op t schoolplein. Kom je snel naar huis?
    Groetjes en kusjes BO

  • 26 Augustus 2010 - 18:48

    Kim En Stijn Hofmans:

    hoi lieve anna,

    leuk zeg dat wij jouw vakantieverhalen kunnen lezen, klinkt heel leuk en spannend allemaal.
    We missen je wel en tellen de dagen af dat je weer thuis bent. Dan kunnen we weer gezellig spelen en elkaars spannnende vakantieverhalen vertellen. Anna nog een hele leuke vakantie verder en tot snel.
    groetjes Kim en Stijn

  • 27 Augustus 2010 - 10:48

    Wilmie:

    Hoi Anna,Wendy en Henri.
    Leuk om jullie spannende verhalen mee te kunnen beleven. De plaatsen zijn me nog bekend van mijn eigen vakantie 2jaar geleden. Leuk om t zo weer mee te kunnen beleven. Wens jullie nog een leuke en spannende tijd toe en geniet er nog maar van.
    Groetjes Wilmie.

  • 27 Augustus 2010 - 11:51

    Opa En Oma Bongaerts:

    Hoi Anna,
    Jouw berichtje hebben we weer gelezen. Tjonge tjonge wat is het daar mooi zeg. Wij hebben nog nooit op een olifant gezeten.Ik denk dat wij er af zouden vallen, of niet soms? Kun je een olifant ook aan zijn staart trekken? En klopt het, dat een olifant trompettert? Zijn er in Thailand nog meer wilde dieren? Maak maar veel foto's dan kunnen wij dat straks allemaal in Sevenum bekijken.
    Groetjes, ook aan papa en mama.
    Opan en Oma Bongaerts.

  • 28 Augustus 2010 - 10:24

    Anna Bongaerts:

    Wat n leuke beichtjes van iedereen en van mijn vrienden zelfs.
    De foto's houden jullie tegoed,want t uploaden duurt n eeuwigheid.
    dikke kus van Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 28679

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: