Nog 3,5 week te gaan - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Nog 3,5 week te gaan - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Nog 3,5 week te gaan

Blijf op de hoogte en volg Anna

20 Juni 2014 | Nederland, Kronenberg

Mijn rugzak hangt al klaar en oude kleren zijn uitgezocht. Deze gaan mee en komen niet meer terug. Dan hoeft mama niet zoveel te wassen en kan ik lekker souvenirtjes meenemen. Handig hè?
Deze keer gaan we met de trein naar het vliegveld in Frankfurt en dan begint die vervelende lange vlucht naar Bangkok..........kon ik dat maar overslaan!
Het meest verheug ik me op het wassen van de olifanten en misschien gaan we even naar Myanmar. Weer een stempel in mijn paspoort.
Ik zal weer veel verhaaltjes gaan schrijven met mama, dan kunnen jullie ook een beetje mee reizen.
Ik heb er heel veel zin in!!

Groetjes van Anna

  • 21 Juni 2014 - 09:54

    Tanja:

    Hoi Anna,
    Wat leuk dat je weer berichtjes gaat schrijven, zodat wij weer op de hoogte zijn van al jullie avonturen.
    Wij wensen jou en papa en mama veel plezier met de voorbereidingen!
    Liefs Tanja en natuurlijk ook van Gerwin en Lieke

  • 21 Juni 2014 - 12:17

    Oma En Opa Bongaerts:

    Wij zijn erg benieuwd hoe je vakantie gaat verlopen. Anna, we zullen je blijven volgen!

  • 17 Juli 2014 - 10:35

    Cees:

    Hoi Anna,

    Ik ben Cees een collega van je mama. Erg leuk dat je verhaaltjes gaat schrijven en ben heel benieuwd welke avonturen je allemaal gaat beleven. Wens jou en je mama en papa heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 28428

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: