Mangrove tocht en terug naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Mangrove tocht en terug naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Mangrove tocht en terug naar Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Anna

31 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Hier is alweer mijn laatste reis verslagje, want morgen gaan we naar huis.
Gisteren morgen heeft een taxi ons naar Krabi Town gebracht. De chauffeur zette ons bij de rivier af. Hier zijn we op de boot gegaan, waar we 2 uur hebben gevaren over de rivier, in de mangrove en richting zee. Heerlijk in de wind, voor op de boot.
De 1e stop was bij een hele mooie grot, waar we in geklommen zijn en waar we 3 apen hebben gezien. De 2e stop was bij the fisherman village. Hier was een meisje dat ons allerlei verschillende vissen liet zien. Eentje leek wel een plofvis, die blies zichzelf helemaal rond, toen die weer in het water was, kromp die weer ineen. Heel raar.
Terug in Krabi hebben we wat gegeten en toen begon het heeeeeel hard te regenen. Papa en mama hadden nog willen wandelen, maar door de regen was niet leuk. Dit kwam mij goed uit, want het betekende dat we met de tuktuk terug gingen naar het hotel,waar ik lekker kon zwemmen. Na het zwemmen zijn we nog met de bus naar Ao Nang geweest, een dorpje aan de zee , 5 km verder. Mama heeft hier een nieuwe werk tas gekocht en we hebben heerlijk gegeten bij de mac!
Vanmorgen heeft de taxi ons naar het vliegveld gebracht voor de vlucht naar Bangkok. Om half 2 lagen we alweer heerlijk in het kleine zwembadje van dit super mooi hotel. Asoke Residence. Onze kamer is gratis geupgraded, dit betekent dat we een veel luxere kamer hebben dan waar we voor betaald hadden. Nou ja kamer……het is een appartement!
Vanavond zijn we nog naar Makkasan station gelopen om te kijken waar we morgenvroeg de trein moeten hebben naar het vliegveld, voor die lange vlucht naar huis. Gelukkig hoeven we niet in de nacht te vliegen. Overigens toen we terug naar het hotel liepen begon het heel hard te regenen en kwamen we doorweekt aan. Van de mevrouw bij de receptie kregen we meteen handdoeken. Lief hè?
Onze vakantie is nu echt afgelopen. Ik vond het heel leuk, maar ben ook blij dat we morgen naar huis gaan, zodat ik vrijdag weer met Wielie kan knuffelen en met Kim kan spelen.
Groetjes van Anna

  • 31 Juli 2014 - 09:05

    Tanja:

    Hallo vakantiegangers,
    Goede reis terug en alvast Welkom Thuis!
    Tot gauw!

  • 31 Juli 2014 - 09:40

    Silvia Schoofs:

    Hoi Anna,

    Wat heb jij een leuke dag gehad, voor op de boot zitten is heel spannend. Veel geleerd.. Er zijn heel veel verschillende vissen zelfs opblaasvissen heb ik begrepen. Weet je wat raar is als we in de regen lopen en nat worden vinden we dat niet fijn maar in een zwembad of zee zwemmen vinden we dan wel weer fijn ook al worden we dan nat....raar he..... Nog een hele fijne dag en een goede terugreis. Zeg maar tegen mam dat ik haar wel gemist heb op het werk. Dikke kus voor jullie alle drie

  • 31 Juli 2014 - 09:40

    Kim:

    hoi anna

    tot vrijdag en een goede reis terug.
    groetjes je bff

  • 05 Augustus 2014 - 21:51

    Mieke:

    Hoi Anna,

    Ik ben Mieke en ben een collega van je papa.
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt! Ik had natuurlijk al een beetje over de reis van je papa gehoord. Nu heb ik jouw verhalen met veel plezier gelezen, want dat is natuurlijk veel meer dan dat papa kan vertellen... ;-))

    Ik wens je nog een fijne vakantie! Kan ik niet tegen papa zeggen, want die is weer aan het werk.

    Groetjes, Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 30347

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: