Fietsen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Fietsen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Fietsen

Blijf op de hoogte en volg Anna

24 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen na het ontbijt ( een lekkere tosti ) mocht ik meteen zwemmen. Er waren nog meer Nederlandse kinderen, dus dat vond ik heel leuk.
Om 11.00 hebben we 3 fietsen gepakt en kregen we van Hans een route beschrijving van 16 kilometer. Ik had er helemaal geen zin in, maar na het 1e ijsje kletste ik mama weer de oren van haar hoofd.Onderweg hebben we gegeten. Papa had een bord nasi voor 35 baht, dar is 70 cent.
Het was heel mooi overal en alle mensen zwaaiden naar ons.
Terug bij het hotel zijn we eerst alle 3 het zwembad ingedoken.Heerlijk!
Om 16.30 konden we gratis met een busje mee naar de stad.Onze homestay ligt namelijk 20 kilometer uit de stad, dat is best wel ver.
We hebben bij Mc Donalds gegeten en zijn naar de night bazaar geweest. Mama en ik hebben genoten van een heerlijke Thaise voet massage. Ik wilde eigenlijk nog wel meer massage....
Ik heb nog een mooi notitie boekje gekocht en heb nog steeds niet het geld van oma op.Het is hier ook allemaal zó goedkoop.
Morgen weer een nieuwe dag vol nieuwe avonturen.
Groetjes van Anna

  • 24 Juli 2014 - 17:57

    Opa Jan.:

    Dus julilie zijn ook nog gezond bezig.ga zo door.
    Opa.

  • 24 Juli 2014 - 19:13

    Oma En Opa, Sevenum:

    Dag Anna,
    Nou zijn we toch echt geschrokken! Wij lezen dat jullie vanmorgen 3 fietsen hebben gepakt!!
    Dat zoiets in Thailand mag; hier in Nederland is zoiets verboden. Fietsen jatten dat zou je hier niet moeten doen.
    Maar.......alle gekheid op een stokje; het is wel een hartstikke sportieve dag geweest voor jou. Eerst zwemmen, daarna fietsen en daarna wéér een keertje zwemmen: het kan niet op!
    Fijn om te lezen, dat jullie daarna zijn gaan eten in het meest gezonde restaurant van de wereld: het Mc Donalds. Mc staat toch voor medisch centrum he? Of heb ik het fout?
    Fijn om te lezen dat jullie morgen weer aan de volgende avonturen beginnen. Je houdt ons wel op de hoogte he? Wij blijven tenslotte daarnaar benieuwd!
    Groeten,
    Oma en Opa in Sevenum.

  • 27 Juli 2014 - 00:07

    Wilmie:

    Ohhhh wat lekker een massage. Ik zou als ik jou was ook nog een oliemassage doen als het kan. Maar geen Thaise massage hoor, want dat is knijpen en kneden en dan lopen ze gewoon over je heen.
    Maar als je toch nog geld over hebt dan kun je dat misschien nog wel een keer doen. Of je laat papa en mama gewoon betalen en zelf koop je op de night market nog iets leuks voor jezelf.
    GRoetjessssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 28442

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: