Chinatown - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Chinatown - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Chinatown

Blijf op de hoogte en volg Anna

17 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Na een lange, vermoeiende reis zijn we dan eindelijk weer in Thailand. Papa en ik zijn meteen naar de 7eleven gegaan om een lycheesapje te kopen, daarna hebben we even geslapen, gezwommen en lekker gegeten in de mall. dit was een heel groot winkelcentrum.
Mama en ik hadden het meeste last van de jetlag, alhoewel we vannacht allemaal wakker lagen. We hebben toen lekker wat gesnoept en konden daarna gelukkig toch nog slapen. We hebben dezelfde kamer in Legacy suites als de vorige keer, maar ik heb Kanika nog niet gezien.

Vanmorgen hebben we lekker ontbeten, papa at al meteen thais. Toen hij een omelet met tomaten bestelde, kreeg hij een omelet met ketchup. Domme mensen zeg.
Daarna zijn we met de metro naar Chinatown gegaan. Ik vond het daar niet zo leuk, het was zooo warm. Mama werd gek van de mensen die ons aanspraken, maar Holland kende ze allemaal...3e plek op het wk...Ik heb hier 3 zakjes loom elastiekjes gekocht, die hadden ze super veel.

Mama heeft granaatappelsap gekocht bij een kraampje. Als die vannacht op de wc zit, weet ze waarvan! We zijn nog naar de rivier gelopen en toen met de tuktuk terug naar het metro station. Toen we terug in Sukhumvit waren heeft papa loempia's gekocht . Deze knipten ze in stukjes en deden ze in een plastic zakje met saus erover en een bos thaise basilicum erbij. Deze waren erg lekker.
Vanmiddag lekker gezwommen.

Vanavond zijn we bij een vis restaurant geweest waar je met een winkelwagentje langs de vissen liep. Hier moest je uitzoeken wat je wilde. De medewerker bracht het wagentje naar de keuken waar de kok onze vis en groenten ging koken. Ik had garnalen en friet gekozen. Papa inktvis en mama een vis, waar papa de kop vanaf moest breken. Toen was mama al klaar met eten haha. Ik heb geprobeerd mijn frietjes met stokjes te eten. Best moeilijk.
Na het eten nog een ijsje uit mijn lievelings winkel , de 7eleven en terug naar het hotel.
Morgen moeten we vroeg op, want dan komt een meneer ons ophalen en gaan we met de trein en de boot weg. Ik heb er zin in!!


  • 17 Juli 2014 - 16:14

    Nicole Driessen-janssen:

    De vakantie is alweer goed begonnen zo te lezen !! Heel veel plezier en ik blijf meelezen hoor !!

  • 17 Juli 2014 - 19:45

    Jolanda Kampers-lucassen:

    Hoi, Anna!

    Kei leuk jou reisverslag zeg! Heel veel plezier daar, en doe de groetjes aan je mama en papa! Doei..Jolanda en Glenn

  • 17 Juli 2014 - 20:37

    Kim:

    heel leuk anna en nog veel plezier

  • 18 Juli 2014 - 10:48

    Tanja:

    Hoi Anna( en natuurlijk ook Wendy en Henri),
    Hartstikke leuk weer jouw verhalen weer te lezen! Wij zijn vooral blij dat jullie weer goed zijn aangekomen en alweer jullie plek gevonden hebben. Lekker genieten en we houden elkaar wel op de hoogte.
    Veel plezier!
    Tanja, Gerwin en Lieke

  • 18 Juli 2014 - 15:51

    Opa En Oma In Sevenum:

    Dag Anna,
    Tjonge, tjonge...wat een mooi verhaal zeg. Jullie zullen 's avonds wel erg moe zijn na zo'n drukke dag.
    Als wij jou verslag hebben gelezen, dan vertellen wij het door aan Wielie!
    Die luistert heel aandachtig. Soms trekt hij zijn snorharen omhoog en daardoor weten wij dat hij het ook heel interessant vindt.
    Maar, zo hebben wij van hem begrepen, is hij toch blij dat hij niet mee hoefde te gaan naar dat verre Thailand. Want........hij weet dat ze daar heel erg houden van gebraden konijn! Stom he!
    Nou Anna, veel plezier verder. Doe de groeten aan papa en mama.
    Wij wachten jouw volgende verslag af!
    Opa en Oma.

  • 20 Juli 2014 - 16:58

    Wilmie:

    Sowee zoveel loom eleastiekjes heb je vast nog nooit bi jelkaar gezien :P
    Nou dat visrestaurant lijkt mij ook wel wat :) Kon je er ook zien dat ze het klaarmaakten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 28439

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: