Winkelcentrum Pavilion Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Winkelcentrum Pavilion Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Winkelcentrum Pavilion Kuala Lumpur

Door: Anna Bongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 Juli 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag gingen we dan eindelijk naar Pavilion waar ik al voor de vakantie over bezig was. Eerst hebben we 'uitgeslapen' tot 9 uur en zijn we naar het ontbijt gegaan. Na het ontbijt hebben we tot 12 uur op bed gelegen en zijn we toen naar het Pavilion gegaan. Er zijn daar 10 verdiepingen maar bovenin was niks te doen dus we startten bij verdieping 6. We liepen eerst door een stukje wat the Tokyo Street heette. Daar wilde ik heel graag sushi eten dus zijn we in een sushi restaurant gaan zitten. Mama vond er niks aan maar ik en papa vonden het super lekker. Ik had niet gekozen voor een menu, maar ik wilde graag bordjes van de lopende band afhalen. Toen we klaar waren met eten gingen we naar het winkelgebied. Er waren veel bekende winkels die je ook in Nederland hebt maar er waren ook heel veel dure winkels waar wij dus niks te zoeken hadden. Uiteindelijk ben ik geslaagd met 1 shirtje en 1 rokje. Daarna zijn we naar de 1e verdieping gegaan want daar was een food court. We gingen naar llaollao, een frozen yoghurt bar waar ik heel graag heen wilde. Ik had het nog nooit gehad maar het was heel lekker! Papa had ook nog een soort rolletje van soezendeeg gekocht met duriancrème erin. Durian is de nationale vrucht van Maleisië die ze ook wel de stinkvrucht noemen. Nou en of die stinkt. Het stonk zo erg dat ik niet geproefd heb maar mama wel. Ze zat kokhalzend op een bankje en papa heeft het lekker opgesmikkeld. Papa en ik gingen nog naar één winkel en mama bleef op een bankje zitten want ze was niet helemaal lekker. Ondertussen dat wij weg waren kwam er een Maleisisch vrouwtje langs mama zitten en vroeg of ze op de foto mocht met mama. Mama zei ja dus maakte ze een selfie die die vrouw helemaal blij ging bewerken. Pas rond 5 uur liepen we terug naar het hotel. Onderweg kwamen we een kapperszaakje tegen genaamd: speedy haircut. Papa wilde daar wel geknipt worden. Maar die vrouw was effe eten dus moesten we 5 minuten wachten. Toen ze er was ging papa naar binnen en werd bijna kaal geknipt. Als laatste werden de afgeknipte haartjes van papa's hoofd afgezogen met een stofzuiger. Het was half 6 toen we langs de burger king kwamen dus pakte mama en ik nog even een burger voor onderweg want we hadden geen zin om om 7 uur weer terug te gaan en te gaan avondeten. Nu is het 10 uur en gaan we zo slapen want morgen worden we om 9 uur opgehaald door een taxi en gaan we naar het stadje Malakka. Tot morgen!


  • 13 Juli 2019 - 12:51

    Hanny Oma :

    hoi Anna weer wat gescored in het winkel centrum het eten wordt steeds lekkerder en de winkels groter een heel rustige dag samen Papa heeft toch geen hair extension gekregen staat namelijk op het bord op de foto zou misschien wel mooi staan morgen weer op reis naar malakka veel plezier en vele groetjes van hoexi en Oma!!!!!

  • 14 Juli 2019 - 07:59

    Tanja:

    Hoi Anna,
    Enne? Een leuke dag in Malakka gehad? Nog bijzondere lekkernijen gegeten?
    We zijn benieuwd hoor! We vinden het leuk om jouw verhalen te lezen en genieten er elke keer weer van. We kijken zelfs uit naar jouw berichtjes.
    Leuk dat je in het winkelcentrum geslaagd bent voor nieuwe kleren. Is toch altijd leuk om in het buitenland iets te vinden wat ze hier niet hebben. We zijn trouwens erg benieuwd naar jouw rokje, want we kunnen ons niet herinneren jou in een rokje gezien te hebben. Het staat jou vast heel leuk!
    Hier gaat het ook goed. Dankjewel voor jullie kaartje om ons succes te wensen voor De Vierdaagse. We gaan vanmiddag het startbewijs ophalen en dinsdag gaan we van start. We hebben er al veel zin in, maar vinden het ook wel spannend.
    Groetjes van ons, ook aan papa en mama en nog een hele fijne vakantie toegewenst!

    We kijken trouwens uit naar een foto van papa met zijn nieuwe coupe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 28423

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: