Aangekomen in Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Aangekomen in Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Sri Lanka

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

17 Augustus 2016 | Sri Lanka, Negombo

Gisteren heeft opa Jan ons naar Düsseldorf gebracht. Toen we bij de douane waren moesten we in een bodyscan, en dat hebben we nog nooit gedaan.
We moesten in het apparaat gaan staan als en ballerina dus handen omhoog! Toen papa aan de beurt was ging de bodyscan piepen en gingen ze papa controleren. En wat bleek, papa had nog een doosje pepermuntjes in zijn broekzak. Toen we het vliegtuig in gingen waren we verbaast over hoe groot het vliegtuig was. Het was namelijk een dubbeldekkervliegtuig. Het vliegtuig zat niet helemaal vol dus ging mama lekker op een andere plek liggen op de stoelen. En toen mama aan het slapen was gingen papa en ik op de tv-schermpjes spelletjes doen zoals: 4 op een rij en yatzee. Toen we in Dubai op het vliegveld waren moesten we met de trein naar de gate want het vliegveld is zo groot. Papa en ik hadden even broodjes gehaald en daarna gingen we weer het vliegtuig in. In het vliegtuig kregen we echt vanalles: ijs, chips, nootjes en nog veel meer. En na 4 uur waren we in Sri lanka. We waren allemaal heel moe dus toen we in het hotel waren gingen we gelijk slapen. Toen we wakker werden gingen we even iets eten daarna drinken en chips halen in de winkel en daarna lekker zwemmen. Het zwembadwater is lekker warm en dat is wel fijn. We mochten maar tot half 7 zwemmen want toen werd het zwembad schoongemaakt. Na het zwemmen gingen we weer eten. Ik heb een pizza hawai, papa heeft een currymaaltijd en mama heeft rijst met groente. Na het eten gaan we lekker slapen want van het eerste dagje Sri lanka waren we best moe. Welterusten!
Ps het is hier 3,5 uur later dan in Kronenberg.

• 17 Augustus 2016 - 17:34

Fam. Kranenbroek:

Hallo Anna, fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier daar. We gaan je verhaaltjes volgen! Groetjes vanuit Maleisie!

• 17 Augustus 2016 - 19:55

Opa B.:

Fijn dat je ons precies verteld hoe het met jullie gaat. Ik heb jouw verhaaltje zojuist aan Mumba doorverteld. Hij was erg jaloers, maar ja....het is niet anders. Ik heb hem maar gauw een wortel gegeven en dar was hij ook erg blij mee.
    Ps. het is hier even laat als in Kronenberg.
    Groetjes, ook van Oma.

• 17 Augustus 2016 - 22:05

Kim:

Hallo Anna
    Fijn dat je goed bent aangekomen ik kan niet wachten om het volgende verhaaltje te lezen ik ga je zeker volgen veel plezier.
    Groetjes Kim

• 18 Augustus 2016 - 09:51

Lieke:

hoi Anna
    fijn dat je goed ben aangekomen
    hier is het best warm maar bij jullie is vast nog warmer
    veel plezier groetjes van Lieke en potjes van Dribbel

• 18 Augustus 2016 - 12:36

Opa Jan:

Het avontuur kan gaan beginnen, veel plezier.
    De operatie van ome jan is geslaagd.
    rep. aorta nieuwe hartklep + 3 omleidingen
    Groetjes Opa Jan en Oma Truus.