Het inpakken is begonnen - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Het inpakken is begonnen - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Het inpakken is begonnen

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

14 Augustus 2016 | Nederland, Kronenberg

Vandaag zijn we begonnen met inpakken, alhoewel ik veel liever filmpjes op mijn telefoon bekijk.
Het was de afgelopen 2 weken nog even spannend of we wel konden vertrekken, omdat mama hele erge pijn in de rug heeft gekregen. Gelukkig mag mama van de dokter mee en heeft ze goede pillen tegen de pijn gekregen.
Morgen gaan papa en ik Bumba naar oma en opa Bongaerts brengen en blijven we daar avondeten. Dinsdag brengt opa Jan ons naar Dusseldorf.
Ik zou het liefste de vliegreis over willen slaan, maar helaas moet dit om in Sri Lanka te kunnen komen. Als we 's morgens om half 9 aankomen wil ik meteen gaan zwemmen. Mama vindt dat we eerst moeten slapen, omdat we 1 nacht overslaan.

  • 14 Augustus 2016 - 20:22

    Opa B.:

    Anna tot morgen!

  • 16 Augustus 2016 - 11:09

    Tanja:

    Hoi Anna,
    Wat leuk dat we jou en papa en mama weer kunnen volgen en dat zullen we dan ook zeker doen! We wensen jullie een goede vlucht toe en uiteraard een hele mooie vakantie!
    Groetjes Tanja en natuurlijk ook van Gerwin en Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 28398

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: