Relaxen - Reisverslag uit Penang, Maleisië van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Penang, Maleisië van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Relaxen

Blijf op de hoogte en volg Anna

17 Juli 2019 | Maleisië, Penang

Vandaag hebben we een relax dagje gehad. Na het ontbijt zijn papa en ik meteen gaan zwemmen. Mama heeft een wasje gedaan en is effe naar de zee gelopen. Daarna is ze ook komen zwemmen. De zon scheen volop en het was bloedheet. Om 16.00 zijn we naar de kamer gegaan. Mama en ik zijn een beetje verbrand, terwijl we dachten dat we goed hadden ingesmeerd. We hebben weer bij hetzelfde restaurantje als gisteren gegeten. Ik had loempia's en inktvisringen met een lekkere verse bananenmilkshake. Mama had saté en fried rice. Papa had een tom yam soep en sizzling kip. Zijn soep was zo pittig dat de tranen in zijn ogen stonden. Hierna zijn we naar batu ferringi gelopen, het stadje waar een night market was. Papa en ik hebben allebei een shirt gekocht, wat uiteindelijk bij beide iets te klein was. Op het strand hebben we iets gedronken terwijl de zon onderging. Heel mooi. Ik verheug me alweer op het ontbijt. Ze hebben hier een lekker broodje met appel en kaneel. Eigenlijk een soort appelflap. Morgenvroeg gaan we met de bus naar Georgetown. Een oude stad wat op de UNESCO werelderfgoedlijst staat. Tot morgen.


  • 17 Juli 2019 - 19:19

    Hanny Oma :

    Hallo Anna ziet er heerlijk tropisch uit! Papa ziet er voldaan uit na zijn lekkere hete soep en kip .zwemmen is wel lekker met zo,n temperatuur geniet maar nu het nog kan wel goed blijven smeren aub, de shirtjes niet gepast veel plezier morgen in georgetown vele groetjes van Hoexi en Oma tot morgen!!!!

  • 20 Juli 2019 - 13:51

    J.betrams:

    Eindelijk is noud geweest en kunnen we juli verslagen lezen en beantwoorden.
    We hebben een hele achterstand. Jammer maar het zij zo.
    Zo te lezen hebben jullie j e goed vermaakt en veel gegeten en gekocht.
    We wachten op jullie dan spreken we alles wel door.
    groetjes Pap en Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 28537

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: