Eerste dag in Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Eerste dag in Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Maleisië

Door: Anna Bongaerts

Blijf op de hoogte en volg Anna

09 Juli 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Maandag de 8e zijn we met de auto vertrokken naar Düsseldorf. We vlogen om half 4 en moesten 6 uur vliegen naar Dubai. We kwamen daar aan om half 12 s'avonds, want er is 2 uur tijdsverschil. In Dubai moesten we 3 uur wachten op het vliegtuig naar Kuala Lumpur wat echt veel te lang was. Om half 3 konden we het vliegtuig in en moesten we nog 7 uur vliegen. Het was een onrustige vlucht met best wat turbulentie dus ik was er niet lekker aan. ( zeg maar gerust, de sickness bags waren niet aan te slepen.) Om ongeveer kwart over 3 s'middags kwamen we pas aan in Kuala Lumpur (6 uur tijdsverschil), want in Dubai hadden we wat vertraging. We pakte een veel te dure taxi die ons naar het hotel zou brengen maar achteraf bleek het iedere Ringgit waard te zijn, omdat de rit 2 uur ipv 1 uur duurde. Eenmaal bij het hotel zijn we gelijk gaan eten. Mama bestelde zoet-zure kip. Toen we het kregen zei papa dat het ingewanden waren en dus heeft mama er niks van gegeten. Na het eten gingen we naar de 20e verdieping van het hotel om te kijken bij het zwembad. Er is een heel mooi uitzicht en papa kreeg meteen al knikkende knieën. Daarna zijn we allemaal gaan douchen en gaan we vroeg naar bed. Tot morgen!

• 09 Juli 2019 - 12:59

Marieke Kranenbroek:

Hey Anna, papa en mama,

Wat super leuk om te lezen dat jullie in Maleisië zijn!
    Een hele fijne vakantie! Ik lees nieuwsgierig mee wat jullie allemaal gaan beleven! Groetjes uit Venray!

• 09 Juli 2019 - 16:11

Tanja:

Hoi Anna en natuurlijk ook hoi Wendy en Henri,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen na zo'n lange, pittige, heftige reis. Tja, helaas hoort zo'n lange reis er bij. Je moet er inderdaad iets voor over hebben als je wat wil zien van de wereld. En dat hebben jullie! Dapper hoor! Nu maar lekker uitrusten en bijkomen en dan kan het genieten beginnen.
    Fijne vakantie!

• 09 Juli 2019 - 18:00

Hanny Oma :

fijn om te lezen dat ondanks de turbulentie toch goed zijn aan gekomen en nu even uitrusten en dan de mooie dingen van Maleisie gaan zien veel plezier en tot horens