Van Chiang Mai naar Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Van Chiang Mai naar Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Van Chiang Mai naar Krabi

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Juli 2014 | Thailand, Krabi

Gisteren morgen heb ik nog heerlijk gezwommen in Chiang Mai, zodat papa en mama weer de tassen in konden pakken. Om 11.00 werden we naar het vliegveld gebracht voor onze vlucht naar Krabi.Ik had er heel veel zin in.20 minuten later dan gepland vertrok het vliegtuig. Joehoe opstijgen vind ik net als mama super leuk.
Een taxi bracht ons naar het hotel in Ao Nammao,waar we om 16.00 aan kwamen.
Effe wennen weer,want dit was niet zo'n leuk hotel als de andere 3, die we al hadden gehad.Volgende keer moeten we maar niet meer zo'n simpel hotel boeken.
Wel hebben ze een heerlijk zwembad,waar ik meteen in dook! Papa had onderweg naar de winkel een leuk restaurantje gezien, waar we zijn gaan eten.We waren de enige gasten.Het vrouwtje van het restaurant was heel aardig en we hebben lekker gegeten.Toen we hadden betaald, vertelde het vrouwtje dat het restaurant vandaag voor de 1e keer open was,dus wij waren de 1e gasten!

Vandaag zijn we na het ontbijt naar de boot gelopen,die ons bracht naar Railay beach,waar je alleen met de boot kunt komen.Het was een heel mooi strand.Mama heeft in de Andaman zee gezwommen, maar ik durfde niet en heb heerlijk in de branding gezeten. We zijn pas om 16.30 weer met de boot terug gegaan.Dit was nog even spannend,want inmiddels was het eb en moesten we tussen de krabbetjes door naar de boot lopen. Mijn laatste geld van oma heb ik opgemaakt aan een duikbril met snorkel, die ik meteen in het zwembad ben gaan testen. Na het douchen hebben papa en mama weerbij het vrouwtje gegeten.Ik had geen honger. We bestelden fanta,die werd voor ons in de naast gelegen winkel gehaald en wat over was mochten we meenemen.
Morgen gaan we nog 1 keer een uitstapje maken,want overmorgen vliegen we weer naar Bangkok,waar we 1 nacht blijven en dan weer naar huis.
Groetjes van Anna


  • 28 Juli 2014 - 16:48

    Kim:

    ik wens je nog veel plezier morgen het laatste uitstapje

    groetjes kim

  • 30 Juli 2014 - 12:39

    Wilmie:

    Jeetje wat gaaf zo'n droomstrand. De foto's lijken wel regelrecht uit een reisgids te komen.
    En wat leuk om in zo een restaurantje te eten. Ik denk dat jullie daar wel lekker hebben kunnen smullen.
    Ik begin steeds meer jaloers te worden. Misschien moet ik ook maar weer eens een keer terug gaan naar Thailand.
    Ik krijg best wel heimwee als ik dat allemaal zo zie.
    Groetjes van Wilmie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 28413

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: