Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Anna Bongaerts - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Blijf op de hoogte en volg Anna

20 Juli 2014 | Thailand, Chiang Rai

Gisteren was een vermoeiende dag.Naar een nieuwe plaats vind ik altijd spannend. Na het ontbijt mocht ik alleen naar het zwembad, dan konden pap en mam alles inpakken.De taxi bracht ons om 12.00 naar het oude vliegveld van Bangkok. Het was niet druk op de weg, dus waren we er zo.Meteen de rugzakken weggebracht en toen even wat gedronken. Ik ging een paar keer van de roltrap. Dit vond ik zo leuk! Bij de douane waren ze helemaal niet streng.Wel stonden er 2 militairen met een enorm geweer.
De vlucht naar Chiang Rai ging heel snel.We werden opgehaald door Toony.De Nederlandse eigenaar van het resort waar we nu verblijven.Het is hier super rustig, dit vinden wij fijner dan het drukke Bangkok.
We hebben weer een mooie kamer en heerlijk zwembad.
'S Avonds horen we de monniken zingen vanuit de tempel hier tegenover.Die kunnen dus echt niet zingen!!
Phaet, de vrouw van Toony heeft ons vandaag naar de stad gebracht, waar we een mooie tempel gezien hebben.Weer loombands gekocht en lekker gegeten. Mama noemt mij kleine Wendy tijdens het eten, omdat ik het liefst hier niets wil eten, maar ik heb gezegd dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.
Nu weer lekker zwemmen en straks lopen we langs de rijstvelden naar de tempel.Morgen gaan we weer een tour doen.Ik ben benieuwd wat papa en mama gaan kiezen.
Tot gauw maar weer,
Groetjes van Anna

  • 20 Juli 2014 - 10:48

    Sarina:

    Wat fijn om te horen dat iedereen het naar zijn In heeft, en dat je dat allemaal heel spannend vindt snap ik best, maar wat een ervaring om dit allemaal mee te maken.heel veel plezier nog voor de rest van de camping.

    ps maak je voor mij ook zo.n mooi armbandje?

    Groetjes van ons

  • 20 Juli 2014 - 11:07

    Silvia:

    Hoi Anna, wat fijn dat je het naar je zin hebt daar in verwegistan...kun jij die monniken geen zangles geven??? Ben wel nieuwsgierig naar je foto' s... Heel veel plezier en doe papa en mama maar de groetjes xxx

  • 20 Juli 2014 - 11:14

    Moniek :

    Hallo Anna, leuk om je verhaaltjes te lezen. Altijd weer spannend zo'n vakantie, vreemd eten rare taal. Heel veel plezier nog, groetjes aan papa en mama. Tot het volgende verhaaltje!

  • 20 Juli 2014 - 13:27

    Kim:

    heej anna kun je voor mij ook wat loom bandjes mee nemen dan betaal ik je wel terug
    en nog een goede reis verder
    groetjes je bff

  • 20 Juli 2014 - 14:08

    Anna Bongaerts:

    Ja Kim dat kan tot 1 augustus en gaan jullie ook nog op vakantie? Groetjes Anna

  • 20 Juli 2014 - 17:12

    Wilmie:

    Ja het is daar in het noorden een heel stuk rustiger dan in Bangkok dat kan ik me nog wel herinneren van toen wij er waren. Jammer dat jij daar niet van dat lekkers wilt eten hoor. Mijn dochter wilde dat ook niet toen wij in Thailand waren en die heeft daar nu nog steeds spijt van want nu vind ze het WEL allemaal heel erg lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Samen met mijn papa en mama ga ik voor de eerste keer n verre reis maken,ik heb er superveel zin in,maar vind t ook heel spannend

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 28405

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 22 Juli 2019

Maleisië

16 Augustus 2016 - 02 September 2016

Sri Lanka

15 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Thailand

01 Juli 2012 - 18 Juli 2012

papa's grote wens ( Thailand en Cambodja)

22 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste verre reis ( Thailand)

Landen bezocht: